Уюштуруучулук:
- 1- 11 класска чейин,жана “тобокелдик” группасындагы, мектеп ичиндеги учетко кирген окуучуларды текшерүү.
- Бүт окуучулар боюнча маалымат банкы түзүлгөн.
- Социалдык паспорту түзүлгөн жана класстар паспортизациялоодон өткөн.
- Өнөкөт оорулардан жапа чеккен балдардын тизмеси жаңыртылган.
- Жаңы келген жана 5-класстын окуучулары класс жетекчилери менен тааныштырылган.
- Мектеп психологу менен биргелешкен кеңешүү жүргүзүлдү.
- Ата-эненин жолугушуулары өткөрүлүп турат ( талап менен).
Тыянактар: Паспорттордо окуучулардын жана алардын үй-бүлөлөрү жөнүндө маалыматты класс жетекчилериөз убагында жеткирбей калат. Ошондуктан окуучуларга жана үй-бүлөөлөрүнө психологиялык жардам көрсөтүү үчүн бул маалымат менен өз убагында таанышуу керек .
Диагностикалык:
- Жаңы катталган окуучулардын диагностикасы.
- Мектеп ичинде жана ИДН учетуна катталган балдардын диагнностикасы, алардын социалдык чөйрөсү (үй-бүлөө, байланыш чөйрөсү, кызыкчылыктар жана муктаждыктардын чөйрөсү, кызыкчылыктар жана муктаждыктардын чөйрөсү).
- “Ɵзгөчө” жүрүм-турумга дуушар болгон окуучулардын психодиагноз коюу.
- Мектептин тынчсыздануулары (талапка) диагностикасы.
- Агрессия деңгээлинин диагностикасы.
- 6-11 класстардын окуучуларынын арасындагы өз жанкечтинин жүрүм-турумунун диагностикасы (талап боюнча).
Тыянактар: Диагностикалык жумуштарда көйгөй бар: Камтуунун мүмкүн эместиги окуучулардын психологиялык абалын диагноздоо үчүн мүмкүнчүлүк аз.